Mireia Carbonell

Graduada en Disseny amb menció en Comunicació Visual per Bau, Centre Universitari d’Arts i Disseny de Barcelona, uns anys més tard realitza el Màster de Motion Graphics al mateix centre.

Va començar la seva activitat professional a estudis de disseny que treballaven per a institucions culturals, com el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, MACBA, Arts Santa Mònica… tant en el disseny de catàlegs, difusió i disseny d’exposicions. Uns anys més tard va començar a treballar de manera autònoma amb institucions i artistes. De la mà d’Inés Casals comença a col·laborar amb els projectes de la Fundació Photographic Social Vision i a apassionar-se per la fotografia. Des del 2017 és la directora d’art de la Fundació i responsable de la direcció creativa de projectes com World Press Photo Barcelona, DOCfield Festival de Fotografia Documental de Barcelona, Material Sensible o la Beca Joana Biarnés.

A més a més treballa com a consultora per a empreses i entitats ajudant a les marques a tenir un imaginari propi i una coherència formal i conceptual.

Compagina la seva activitat professional amb la docència en disseny a Bau, Centre Universitari d’Arts i Disseny de Barcelona, i a la Universitat Oberta de Catalunya.